אסנת חכים תוביל את קמפיין הגרה

אסנת חכים תוביל את קמפיין הגרה

השחקנית אסנת חכים נבחרה להוביל את קמפיין הקיץ של חברת האופנה "הגרה". חכים תקבל 15 אלף דולר עבור השתתפות במסע הפרסום.


הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות היומית, במגזיני הנשים ובמקומונים, וכן פוסטרים בחנויות הרשת ופרסום במכוונים. היקף הקמפיין מוערך בכ-170 אלף דולר.


לדברי שלומי טבת, מנכ"ל רשת חנויות הגרה: "חכים נבחרה להוביל את הקמפיין, אחרי בדיקה שעשתה החברה בקרב הלקוחות. מצאנו כי הלקוחות מזדהות עם דמות שמייצגת עשייה תרבותית, וחשבנו שנכון לחפש פריזנטורית שאינה רק דוגמנית". את קולקציית החורף שעבר של הרשת הובילה הדוגמנית שירלי בוגנים. הקטלוג החדש של החברה עוצב על ידי נדיה גורנשטיין וצולם על ידי שרון דרעי.


רשת הגרה מונה 12 חנויות בבעלות מלאה. בנוסף, הרשת מוכרת למספר חנויות בארה"ב, גרמניה, ספרד ואוסטרליה.


בימים אלה נפתחה חנות דגל של הגרה בבודפשט שבהונגריה, בהשקעה של 70 אלף דולר. מהחברה נמסר, כי שתי חנויות נוספות יפתחו בבודפשט עד שנת 2007.


חברת הגר אופנת מעצבים בע"מ רכשה את הזכויות במותג "הגרה", וכן את 10 חנויות שהיו של הרשת על המלאי שבהן מאיש העסקים אביב סלהוב, בתחילת חודש פברואר 2005. חברת הגר נמצאת בבעלותן המשותפת של שלוש חברות: י.ת עזדן בע"מ בבעלות יעקב תגר, קיליאן יבוא ושיווק בע"מ בבעלות חזי שבת ו-א.צ בולד בע"מ בבעלות עדי ברכר.