לקראת פסח: הום סנטר משיקה קולקציית כלים וטקסטיל לבית

לקראת פסח: הום סנטר משיקה קולקציית כלים וטקסטיל לבית

רשת הום סנטר משיקה מותג גג למוצרי העיצוב לבית ברשת. מעתה ואילך כל הווילונות, המצעים, כלי בית והמטבח יוצעו למכירה תחת מותג הגג הקרוי HOME COLLECTION. הקולקציה החדשה צפויה להגיע לחנויות ב-15 במארס, לקראת חג הפסח. במהלך היבוא הזה השקיעה הרשת כ-25 מיליון שקל. 

מנכ"ל הרשת, דויד ביקובסקי, מדגיש את התמחור בבואו להציג את הקולקציה החדשה: "רמת המחירים נמוכה ביחס לשוק. אלמנט המחיר הוא חלק חשוב מן האסטרטגיה. המחירים שלנו נעים בין 7.90 שקלים ל-79.90 שקל", הוא אומר.


האסטרטגיה של רשת ה"עשה זאת בעצמך" הגדולה בישראל אכן השתנתה. לדברי אירי קלי, סמנכ"ל הסחר והשיווק, מעתה מתמקדת הרשת בשיפור חוויית הצריכה. "יש יותר ריגושים. אנחנו מנסים לגעת בצרכן במקומות שחשובים לו", הוא אומר. "כל תפיסת העולם שלנו משתנה: אחד בא לקנות כלים חשמליים ואחר בא לקנות דברים לבית. אנחנו בעצם נותנים מענה לכל צורך".


ברשת הום סנטר טוענים, כי קנייה משפחתית ממוצעת בתחום העיצוב וכלי הבית בפסח 2006 תעמוד על כ-685 שקל. היקף שוק כלי בית והטקסטיל לבית מגיע לכ-3 מיליארד שקל בשנה.


הרשת תופסת כ-10% מן השוק כיום והיא צפויה להגדיל את נתחה לכ-15% עד סוף 2006. עוד הוסיפו מקורות ברשת, כי שוק המתנות לפסח מגלגל למעלה מ-30% ממחזור המכירות השנתי.


הום סנטר, שבבעלות קבוצת פישמן, מונה 40 סניפים ומגלגלת מחזור של כמיליארד שקל בשנה. ב-2006 צפויה הרשת לפתוח את שלוש החנויות הראשונות שלה ברוסיה, בהשקעה של 3 מיליון דולר בכל אחת.