אריסטו שמט תשקיע 500 אלף ש' בקמפיין חסות בטלוויזיה |
|
גלובס | |
רשת האופנה אריסטו שמט עולה לראשונה בקמפיין חסות בטלוויזיה בכיכובה של עדן הראל. הקמפיין יעלה במהלך חול המועד פסח למשך שבועיים, בערוצים 2 ו-10, סמוך לתחילת תוכניות הפריים טיים. קמפיין הטלוויזיה מתווסף להפצת קטלוגים, מודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים, פוסטרים בחנויות ושלטי חוצות. לדברי אלון ברוך, מנכ"ל ובעלי אריסטו שמט, "אריסטו שמט הינו סמל אופנה ישראלי, המוכר עוד מראשית שנות ה-80. כמו המותג, עדן הראל מוכרת היטב ומתחברת לישראליות של כל אחד ואחד מאיתנו". אריסטו שמט מונה 21 חנויות בכל הארץ, ובקרוב תפתח חנות חדשה באילת. עד סוף 2007 צפויות להיפתח עוד כשש חנויות קונספט נוספות. |
אריסטו שמט תשקיע 500 אלף ש' בקמפיין חסות בטלוויזיה
17 באפריל 2006
X