חברת האופנה Giordano מחפשת זכיין בישראל – נפגשה עם פוקס, H&O וגלי

חברת האופנה Giordano מחפשת זכיין בישראל - נפגשה עם פוקס, H&O וגלי

חברת האופנה הבינלאומית Giordano מחפשת זכיין בישראל. ל-TheMarker נודע כי החברה נפגשה עם מספר רשתות אופנה, בהן גלי, H&O ופוקס, במטרה לבחון שיתוף פעולה.


Giordano שמוצאה מהונג-קונג מפעילה כיום 1,600 סניפים ב-30 מדינות. החברה הוקמה ב-70' כמפעל לייצור בגדים. ב-81' פתחה החברה את החנות הראשונה בהונג-קונג, וכיום היא פועלת גם בסין, יפאן, קוריאה, מלאזיה, טייוואן, הודו ואוסטרליה. כמו כן, פועלת Giordano במזרח התיכון עם 100 חנויות באיחוד האמירויות, ערב הסעודית, עומאן, קטאר, כוויית, בחריין, ירדן ואיראן.


באפריל פירסמה החברה כי בכוונתה לפתוח בשנה הקרובה 20 חנויות נוספות במזרח התיכון. את החברה בישראל מייצג איש העסקים אורי גרבנאו. גרבנאו, המתמחה בתחום קמעונות האופנה, היה מי שעמד מאחורי עסקת קסטרו היינה (השותפה של קסטרו בגרמניה) ופוקס בסינגפור.


Giordano הוא מותג חזק מאוד במזרח אסיה. קשה לעבור בהונג-קונג וסינגפור מבלי להיתקל בשלטים התלויים בחזית החנויות שלה. באתר החברה נכתב כי החזון של החברה הוא להיות מותג רשתות הביגוד הגדול והטוב ביותר. החברה מגדירה את המשימה שלה "לגרום לאנשים להראות טוב להרגיש נפלא". ד"ר ישראל פלג, יו"ר H&O אמר בתגובה: "נכון שקיבלנו פנייה מג'ורדאנו. הסכמנו להיפגש עם נציגם אך לא נמסרו לנו כל פרטים לגבי מה שבכוונת ג'ורדאנו להציע".


מפוקס סרבו להגיב לידיעה ואת תגובה גלי לא ניתן היה להשיג. אורי גרבנאו סירב להגיב לידיעה.