חנויות לי קופר יעוצבו מחדש ב-6.5 מיליון שקל

חנויות לי קופר יעוצבו מחדש ב-6.5 מיליון שקל

חברת קונספט שיווק, זכיינית המותג לי-קופר בישראל, משקיעה 6.5 מיליון שקלים בעיצוב מחדש של חנויות הרשת.


לי-קופר מובילה את שוק הג'ינסים בישראל ופועלת בארץ כבר 11 שנים. הקונספט החדש מאופיין בעיצוב חמים ובאווירת בוטיק, כשלכל חנות עיצוב ייחודי המאפיין רק אותה.


אדי מזרחי, סמנכ"ל השיווק של קונספט שיווק זכיינית, אמר כי "ההחלטה על שינוי קונספט עיצובי לחנויות נולדה מתוך ההכרה בכוח המותג לי-קופר וביסוסו בארץ לאחר 11 שנות פעילות. הרצון לחדש ולהיות מעודכנים גם בקולקציות שלנו וגם בעיצוב החנויות".


עד כה עוצבו מחדש 7 חנויות הרשת (מתוך 37 חנויות הקיימות בפריסה ארצית). מהלך העיצוב מחדש לכל חנויות הרשת יושלם בשנה הקרובה.


לי-קופר הוא מותג בריטי שנוסד עי' מוריס קופר בשנת 1908. המותג קיים כבר 98 שנה – במקור "לי-קופר" היתה חברה לבגדי עבודה; הוא משווק ב-70 מדינות ברחבי העולם, וקפיצת הדרך הגדולה שלו היתה לאחר מלחמת העולם השנייה.


המימשל הבריטי חילק אז לאזרחיו קופונים לקניית ביגוד. חליפה גברית, למשל, היתה שווה 26 קופונים, שמלה – 16 קופונים וזוג מכנסי ג'ינס – קופון אחד בלבד. ב-1967 יצאו זוג מכנסי הג'ינס הצבעוניים הראשונים של "לי-קופר", שגרמו למהפכה בעולם הג'ינס.