רשת האקססוריז הצרפתית "לוליפופס" נכנסת לישראל

רשת האקססוריז הצרפתית "לוליפופס" נכנסת לישראל

רשת חנויות האקססוריז הצרפתית "לוליפופס פריז" נכנסה לישראל ופתחה סניף דגל ראשון, בהשקעה של 500 אלף שקל. החנות נפתחה ב"שדרת המעצבים" ברחוב דיזנגוף בתל אביב ומציעה נעליים, תיקים ואביזרי אופנה מפריז. החנות בגודל 40-30 מ"ר, ומעוצבת בצבעי ורוד.


הזיכיון למותג לוליפופס נרכש על ידי ארבעה יזמים מתחום האופנה: עידית יונש, שלי גולד-בן יעקב, עידו יונש ועידו בן יעקב.


בשלב הראשון מתכננים היזמים לפתוח בשנה הקרובה ארבעה חנויות נוספות ברמת השרון, רחובות, חיפה ובהרצליה, ועל פי התוכניות צפויה הרשת למנות 20 חנויות בתוך שלוש שנים.


לדברי עידו בן יעקב, "בתחום האקססוריז בישראל אפשר למצוא מוצרים זולים ולא איכותיים מהמזרח, או גוצ'י ופראדה בקצה השני של הסקאלה. אנחנו פונים בדיוק לקהל הנמצא באמצע שמחפש אביזרים ייחודיים, איכותיים ולא יקרים במיוחד".


המותג לוליפופס פריז הוקם בשנת 1994 ומפעיל כיום כ-80 חנויות בעולם, ביניהן חנויות בפריז, מילנו, טוקיו, בחריין וכוויית. באחרונה החל המותג לחדור גם למזרח אירופה.


מהחברה נמסר, כי מחזור המכירות של המותג עומד על כ-15 מיליון אירו בשנה. היזמים בישראל צופים להגיע בתוך שנה למחזור מכירות של כ-2.5 מיליון שקל.