'יוניליוור' תרחיב ותחדש מוצרים

'יוניליוור' תרחיב ותחדש מוצרים

יוניליוור מעוניינת להגדיל את חלקה בקטגוריית הקרמים באמצעות השקה מחודשת של מספר מוצרים. כיום שולטת יוניליוור בנתח של 18% בשוק הקרמים, באמצעות שני מותגים – וזלין ודאב. שוק הקרמים מגלגל 70 מיליון שקל בשנה.
 
בכך למעשה מצטרפת יוניליוור ישראל למהלך האסטרטגי שהחלה החברה בעולם, במסגרתו היא מרעננת את המותג הוותיק וזלין. ביוניליוור ישראל מקווים להגדיל את נתח השוק של וזלין בלבד ל-16%. כמו כן, בחברה מקווים כי המהלך יצמיח את כלל שוק הקרמים ב-5%. במסגרת הקמפיין, תורחב סדרת מוצרי וזלין וכן יחולו שינויים באריזותיהם.
 
"מדובר בקטגוריה שמחציתה נשלטת על ידי שחקנים קטנים, שלא בטוח שיש להם מקום על המדף", אמרה מיכל גולדמן, סמנכ"ל חטיבת הטיפוח האישי והביתי ביוניליוור. בעובדה שמדובר בקטגוריה רווחית מסבירה ככל הנראה את ריבוי השחקנים.


 


"אנחנו רוצים לחנך את הצרכנים למודעות לשימוש בקרם לחות ולקחת בעלות על הקטגוריה. מדובר במהלך ארוך טווח מבחינתנו, שיכלול לא רק קמפיין אלא תקשורת בנקודת מכירה ועבודה מול קופות החולים להחדרת המותג גם בבתי המרקחת ומול רופאי עור". 
 
מנתונים שהציגה קרן סער, מנהלת שיווק ביוניליוור, עולה כי שיעור החדירה של קרם לחות הוא מאוד נמוך בישראל ועומד על 31%, בעוד בארצות הברית מדובר ב-62%. "מדובר במהלך שהצליח בכל העולם, אנחנו לא מאמינים שישראל תהיה המדינה הראשונה שתיכשל", סיכמה גולדמן.