אורנה יפת, כלכליסט

לראשונה, רשת דומינו'ס פיצה פונה למגזר הדתי חרדי ומשיקה סניפים כשרים למהדרין. החל מהיום, שני סניפי דומינו'ס בפתח תקווה, אשר מציעים כבר היום תפריט ומוצרים כשרים, ייהפכו לסניפים כשרים למהדרין תחת בד"צ בית יוסף, המוביל בתחומו, ופועל שנים רבות בתחום ההסעדה.

מדובר במהלך ראשון מסוגו ברשת דומינו'ס פיצה העולמית, שמטרתו הרחבת קהל היעד של רשת הפיצריות הבינלאומית. דומינו'ס רואה בפעילות הסניפים הכשרים מנוע צמיחה של הרשת. רשת הפיצריות פועלת בשוק תחרותי שבתקופת משבר הקורונה התחרות בו התעצמה עוד יותר על רקע כניסתן של מסעדות, רשתות, ובתי קפה רבים לתחום המשלוחים באמצעות אפליקציות דיגיטליות, תחום שמהווה את ליבת העסקים של דומינו'ס והיא נחשבת לחלוצה בו. כעת, מנסה הרשת לפנות לקהלי יעד חדשים, שעד היום לא יכלה לפנות אליהם, לאור היותה רשת לא כשרה שסניפיה עובדים בשבת.

במהלך השנתיים הקרובות צפויים להיפתח עשרה סניפים תחת הכשר מהדרין, וברשת מתחייבים כי לא תבוצע המרה של סניפים שאינם כשרים לסניפים כשרים, וכי הסניפים הכשרים יקומו על שטחים חדשים שתשכור הרשת. במקביל, הודיעה דומינו'ס פיצה כי תפתח בשנתיים הקרובות עוד חמישה סניפים של סניפי הרשת הלא כשרה, במתכונת הקיימת כיום.

נראות ומיתוג סניפי דומינו'ס הכשרים למהדרין יהיה מבודל משאר סניפי הרשת הן בשילוט הסניפים, בארגזי הקטנועים ואריזות הקרטון של הפיצה שיהיו בצבע אדום עם חותמת כשרות למהדרין, וזאת בניגוד למיתוג הארצי של הרשת שמבוסס על צבעי שחור וכחול. כמו כן, תפריטי הסניפים הכשרים יתבססו על מנות ותוספות צמחוניות בלבד, בעוד ברשת הלא כשרה נמכרים גם מנות בשריות. חומרי הגלם להכנת הפיצות, הגלידות והשתייה שימכרו בסניפים הכשרים יהיו כאמור תחת הכשרות מהדרין בד"צ בית יוסף.

לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל ובעלים משותף בדומינו'ס פיצה: "אנחנו שמחים לצרף לקהל לקוחותיה של דומינו'ס גם את הקהל הדתי שהכשרות חשובה לו, ולהנגיש את האיכות והמגוון של דומינו'ס כעת גם לציבור הדתי-חרדי. סניפים אלו ישמשו מנוע צמיחה נוסף לרשת. אנו נציע תפריט כשר למהדרין, בשלב הראשון בפתח תקווה, ובהמשך בסניפים חדשים הצפויים להיפתח בשנתיים הקרובות".

 

מעוניינים בזיכיון לאחת הרשתות המובילות בישראל?התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.