נוית זומר, ynet

רמי לוי מסתער מחדש על שוק בתי הקפה בעזרת קופיקס: השבוע פתח סניף דגל בחזית בית העיתונאים ברחוב קפלן בתל אביב, סניף נוסף בלונדון מיניסטור ובשנה הקרובה ייפתחו עוד שישה סניפים חדשים. הרשת יוצאת בקמפיין בתקשורת לגיוס זכיינים חדשים והחלה בשיפוץ מאסיבי של סניפי הרשת (70 סניפים) בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים.

"הקורונה יצרה לנו הזדמנות עסקית", מודה לוי. "אנחנו צפויים לגל של סגירת בתי קפה בגלל המגפה. הצרכן מחפש מזון ארוז מוכן במחירים נגישים וקופיקס הכי זולה בשוק. שיפרנו את איכות המוצרים ועדיין כוס קפה אצלנו עולה חמישה שקלים. אנחנו נפטרים ממראה הקרון המיושן לטובת חוויית לקוח".

קופיקס רשמה הצלחה היסטרית כשהושקה ב-2013, ובשיאה הפעילה 123 סניפים. מאז שהכריז המייסד, אבי כץ, על שבירת הבטחתו למחיר אחיד של חמישה שקלים היא החלה לצבור הפסדים וזכיינים עזבו (ב-2020 נסגרו כ-30 סניפים). ההערכה הרווחת הייתה כי לוי – שרכש את קופיקס לפני למעלה משנתיים משום שהיה מעוניין בסניפי הסופר שלה – יזנח את רשת בתי הקפה.

קובי אלון, מנכ"ל רשת בתי הקפה קופיקס: "עם המון עזרה של הרשת, הזכיינים שרדו את הקורונה והסניפים נפתחו מחדש ופנינו למהפך. אנחנו הולכים להתחדשות רשתית במטרה להחזירה לימיה הטובים".

 

מעוניינים בזיכיון לאחת הרשתות המובילות בישראל?התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.