איגוד המפרסמים בחר באילנה קאופמן, מנכ"ל קבוצת גולף, כאשת השיווק של חודש נובמבר.
גולף השלימה לאחרונה מהלך של שינוי. לדברי קאופמן, "סגרנו אחת מהרשתות שלנו, רשת העודפים 'ספרינט', הסבנו רשת אחרת, צמצמנו את הנהלת החברה בעשרה אנשים והחלפנו את צוות המעצבים, ובשורה התחתונה – הגענו לגידול של הרווח הנקי. מכירות הקבוצה הסתכמו ב- 443 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה, והרווח הנקי באותה תקופה עמד על 35.6 מיליון שקל.
אינטימה עברה שינוי לאחרונה כאשר במקום להתמקד בתחום הלבשה תחתונה לנשים – תחום בו תחרות המחירים נעשתה מאוד קשה – היא מתמקדת כיום בתחום הלבשת הפנאי ובגדי ים.
"ההתמחות שלנו היא ריטייל וניהול מותגים", אומרת קאופמן. "ברגע שאנחנו מגדירים את עצמנו כך, זה מגדיל את האפשרויות שלנו. למעשה, אין לנו גבולות. היום ברשת גולף אנד קו, לדוגמה, אנחנו מוכרים את כל אותם דברים שנשים זקוקות להם עבור הבית ובני הבית, ושאותם הן קונות לבדן. מדובר בכלי מיטה ומגבות, בכלי בית, באביזרי אמבטיה, בגדי ילדים, ולאחרונה השקנו קו מוצרי טיפוח שנקרא גולף SPA, נכנסנו לתחום חדרי ילדים, ובעתיד אפשר להרחיב את זה לכיוונים אחרים."
קאופמן, מהנדסת מזון במקצועה, היתה קניינית המזון של רשת השקם , נמצאת בקבוצת גולף כבר שנים רבות, מאז החלה את דרכה בחברה כמנהלת שיווק של טנגו, יבואנית ליוויס (בתפקידה זה נבחרה ע"י איגוד המפרסמים כאשת השיווק של חודש ספטמבר 1992). במשך שנה שימשה סמנכ"לית סחר ושיווק של הריבוע הכחול עד שנקראה על ידי בעלי המניות של גולף לשוב ולנהל את החברה.