אורנה יפת, כלכליסט

איש העסקים רמי מזרחי, לשעבר הבעלים של רשת בגדי ההיריון רמי לי, רכש את רשת התבלינים והפירות היבשים אותנטי, כך נודע ל"כלכליסט". מזרחי רכש את הרשת באמצעות חברת עוגן הולדינגס, שגם הפעילה בעבר את רמי לי. הרשת נרכשה מידי המייסדים שלומי מיימון, איציק שלמה ועודד אברהם.

20 סניפים של הרשת הועברו למשפחת מזרחי במחיר מוערך של 2 מיליון שקל. בבעלות שלמה נשארו עשרות דוכנים של אותנטי שפועלים כחנות בתוך חנות בסופרמרקטים.

כפי שהיה ברמי לי, גם באותנטי האב רמי מזרחי משמש בתפקיד המנכ"ל ולצדו שלושת ילדיו רועי, עילאי ועידית. על פי תנאי העסקה, מייסדי אותנטי ילוו את הרשת בחודשים הראשונים להעברת הבעלות. מנהל הרשת ומנהל התפעול ימשיכו להיות מועסקים.

"היינו 17 שנה בקמעונאות אופנה", אמר ל"כלכליסט" רועי מזרחי, האחראי על תחום הכספים והפיתוח העסקי בחברה. "לא עשינו פשיטת רגל. זיהינו שענף האופנה במצב קשה וראינו שאין עתיד בענף הזה. אנחנו מאמינים שתחום התבלינים יתפתח מאוד, ושבתוך שנתיים־שלוש נגיע ל־40 סניפים".

אותנטי מפעילה סניפים בשטח של 80־100 מ"ר, ומוכרת מוצרים בתפזורת, ובהם מוצרי מזון יבשים, תוספי בריאות, פירות יבשים, ממתקים, פיצוחים וקפה.

הרווחיות הגולמית בתחום התבלינים והפירות היבשים עומדת על כ־38%. "המחיר של מוצרי הפיצוחים נקבע בבורסות ומושפע מעונתיות, אבל הרווחיות בתחום הזה ובעיקר בתבלינים גבוהה יותר מהרווחיות בענף האופנה", אומר מזרחי.

 

מעוניינים בזיכיון לאחת הרשתות המובילות בישראל?התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.