נבחנת הקמת סניפים של רשת בלו בירד ברומניה

נבחנת הקמת סניפים של רשת בלו בירד ברומניה

קונספט שיווק, זכיינית לי קופר בישראל, בוחנת אפשרות לפתוח סניפים של בלו בירד, הרשת החדשה שלה ברומניה.


לדברי גידי גולדפינגר, הבעלים והמנכ"ל של קונספט שיווק, החברה נמצאת בשלבים ראשונים של בדיקה, ומאחר שמדובר ברשת בה נמכרים מותגים רבים, הליך הבדיקה מסובך ודורש ווידוא כי אף אחד מהמותגים איננו מיוצג ברומניה על ידי זכיין אחר.


גולדפינגר פתח את רשת בלו בירד לפני כשנה לאחר שהגיע למסקנה כי לי קופר קרובה למיצוי פוטנציאל הצמיחה שלה בארץ.


אתמול ערכה הרשת, שקיבלה 6 זכיונות חדשים לאחרונה, את תצוגת האופנה הראשונה שלה. הרשת מתמחה בבגדי גולשים ובאופנת גלישה ופנאי. ברשת נמכרים המותגים No Fear ,Rip Curl ,Beach Bunny ,Globe ,Gallaz ,Sanukו-Sector Nine והיא מונה שש חנויות.


השנה מתכנן גולדפינגר להרחיב את הפעילות ל-11 חנויות בהשקעה של כ-15 מיליון שקל. בנוסף, עד סוף 2007 התכנון הוא להתרחב ל-20 סניפים.


קונספט שיווק היא החברה האם של לי קופר ובלו בירד. החברה סיימה את 2005 עם מחזור מכירות של כ-170 מיליון שקל, מהם כ-150 מיליון שקל מפעילות לי קופר בישראל ועוד כ-12 מיליון שקל מפעילות החברה בחו"ל.


קונספט שיווק היא זכיינית לי קופר ברומניה (שם היא פועלת מיוני 2004 ומפעילה 8 חנויות), סרביה (2 חנויות) ואוקראינה (5 חנויות). החודש עומדת קונספט לפתוח חנויות ראשונות בבולגריה ומנהלת משא ומתן לכניסה ליוון. היעד של גולדפינגר הוא 35-30 חנויות בחו"ל עד סוף 2006 ו-60 חנויות עד סוף 2007.


בניגוד לרשתות אחרות אשר אינן רואות נחת מפעילותן בחו"ל, גולדפינגר משוכנע כי הפעילות בחו"ל היא מנוע הצמיחה של קונספט שיווק. "בניגוד לאחרים אנחנו שותפים בפעילות שלנו במדינות השונות ולא רק מוכרים סחורה ומשאירים את הזכיינים לשבור את הראש מה לעשות איתה". לדבריו, הפעילות של קונספט שיווק בחו"ל רווחית.


רק לפני כשבוע רכשה קונספט שיווק 51% מהמותג הצעיר Rhus Ovata של האחיות-המעצבות הדס ועינב צוקר. על פי ההסכם בין שתי החברות תישא קונספט שיווק בהוצאות הפיתוח והתפעול של החברה החדשה כולל תמיכה לוגיסטית, פיננסית וניהולית ותאפשר למעצבות לעסוק בעיצוב ושיווק הקולקציה ברחבי העולם.


קונספט תשקיע בפרסום של בלו בירד 700-600 אלף דולר בקמפיין באמצעות יהושע TBWA.