פוקס תשקיע 2 מיליון דולר בהפצת קטלוג קיץ למיליון בתי אב בישראל

רשת האופנה פוקס תשקיע תקציב מדווח של 2 מיליון דולר ביצירת והפצת קטלוג עונת הקיץ. מדובר בקטלוג בן 164 עמודים, שיופץ למיליון בתי אב.


זוהי הפעם השנייה שפוקס בוחרת להסיט חלק משמעותי מתקציב הפרסום להפקת והפצת קטלוג עב כרס ישירות לבתי הצרכנים.


הקטלוג צולם השנה בברזיל וזוהי הפעם האחרונה בה מובילה אותו יעל בר זוהר.


השנה, יוצמד לקטלוג האקזוטי כרטיס מתנה אלקטרוני, מקבוצת לאומי-קארד, אשר הינו כרטיס חיוב הנטען מראש, כאשר הכרטיסים שתחלק החברה יקנו לצרכן מתנה של 50 שקל הנחה על כל רכישה ב-200 שקל.