פיצה האט סוגרת סניפים ופותחת חדשים כדי לשפר תנאי שכירות ומיקומים

פיצה האט סוגרת סניפים ופותחת חדשים כדי לשפר תנאי שכירות ומיקומים

פיצה האט סגרה את סניפיה בקריון, בית האופרה בתל אביב ובקניון איילון.
אודי שמאי, מנכ"ל פיצה האט, אמר כי הסניפים נסגרים בכדי לשפר מיקומים והסכמי שכירות במקומות בהם תם החוזה או בסניפים שנפתחו לפני שנים רבות. לדבריו, פיצה האט מתכוונת לפתוח סניפים חדשים, ובמקום סניף האופרה שנסגר ייפתח סניף חדש צמוד לסניף KFC בטיילת בתל אביב. כמו כן ייפתחו סניפים ברחוב ויצמן בגבעתיים, במרכז כפר סבא ובפסגת זאב שבירושלים. בעתיד הקרוב ייפתחו סניפים נוספים בשכונת ניות בירושלים, קריית עתידים בתל אביב ובמערב ראשל"צ. "קיבלנו 24 סניפים ובסוף השנה יהיו 27", אמר שמאי.


שמאי מסביר את השינויים במיקומים בצורך להתאים את סניפי הרשת להרחבת התפריט שלה והשינויים שחלו בשוק. הרשת העבירה לפני כמה חודשים את הסניף בקניון הנגב בבאר שבע לביג באר שבע. "הסניף בקניון היה גדול מאוד, מדובר למעשה במסעדה, שהרשת אינה מחזיקה עוד סניפים גדולים כל כך כיום. ארבע החנויות שסגרתי היוו 77% מההפסד של הרשת", הוא אומר.


בנוסף לתפקידו כמנכ"ל פיצה האט, שמאי מנהל את קנטאקי פרייד צ'יקן (KFC). הזיכיון של שתי הרשתות בישראל נמצא בידי דור-אלון בבעלות של דודי ויסמן. הרשת מתכננת בחלק מאזורי החלוקה שלה לשלב את השיווק יחד עם KFC, הנמצאת גם היא בבעלות דור-אלון, ושמאי אמר כי הכוונה היא להכניס את KFC גם לסניף פיצה האט בהרצליה.

באוגוסט 2003 הקימה דור-אלון חברה להפעלת מסעדות בשותפות עם חברת סמארט השקעות, בה שותפים אבי ורטהיים, גיל ורגון ואודי שמאי. בחברת ההפעלה מחזיקה דור-אלון 19% וסמארט השקעות 81% והיא ניהלה את קנטאקי פרייד צ'יקן. בשנה האחרונה אוחדו המטות של קנטאקי פרייד צ'יקן ופיצה האט.