קרביץ פותחת רשת חדשה המתמחה בתיקים ומזוודות

קרביץ פותחת רשת חדשה המתמחה בתיקים ומזוודות

רשת קרביץ, המתמחה בציוד משרדי ומכשירי כתיבה, פותחת לראשונה בימים אלה שתי חנויות המתמחות בשיווק תיקים ומזוודות של מותגים בינלאומיים, לרבות קפלינג, סמסונייט, לידר והרפורט.


קרביץ מתכננת עד סוף שנת 2007 לפתוח עוד 5 סניפים של חנויות המתמחות בשיווק מזוודות ותיקים. חנויות אלה יפתחו בעיקר באזור גוש דן.


החנויות יפתחו בקונספט שונה מחנויות רשת קרביץ. הראשונה תפתח בקומה השלישית בקניון דיזינגוף סנטר בת"א, בשטח של כ-150 מ"ר. החנות תפתח בהשקעה של כחצי מיליון שקל ותעוצב על פי מחלקות מתמחות של המותגים. החנות השנייה תפתח בחודש אוגוסט הקרוב בקניון Mהדרך, בשטח של 120 מ"ר, בהשקעה של כ-400 אלף שקל.


לדברי מנשה זילכה, משנה למנכ"ל קרביץ, שני הסניפים הראשונים שנפתחים ישמשו פיילוט לפתיחת רשת שתתמחה בייבוא ושיווק מזוודות, תיקים ותיקי נסיעות. כיום, חנויות רשת קרביץ משווקת מזוודות ותיקים ב-68 סניפים, ופעילות זו מהווה כ-30% מפעילות הרשת.


"אנו רואים בשוק זה פוטנציאל מאחר שאין בישראל רשת המתמחה בשיווק מותגים בינלאומיים. רמת המחירים של המותגים יהיו במחירים אטרקטיביים ביותר, הזהים למחירים בארה"ב", אמר זילכה. לדוגמה: סט מזוודות של המותג קפלינג בגדלים של 20, 24 ו- 28 אינץ יעלה בין 500 שקל ל- 2,000 שקל.


רשת קרביץ מונה 68 חנויות ברחבי הארץ ומעסיקה מעל 450 עובדים.