רנואר נכנסת לתחום הג'ינסים

רנואר נכנסת לתחום הג'ינסים

רשת רנוAר נכנסת לתחום הג'ינסים ותפתח במהלך השנה מחלקות ג'ינס בכל סניפיה בהשקעה של שני מיליון שקל. המחלקות החדשות ישתרעו על שטח של כ-20 עד 30 מ"ר, ויכללו בשלב הראשון למעלה מ-50 דגמי מכנסי ג'ינס לגברים ולנשים, החל ממידה 26 ועד מידה 40. בשלב השני ישווקו המחלקות בנוסף למכנסי ג'ינס גם חולצות ג'ינס, ז'קטים, תיקים ואביזרי אופנה העשויים מג'ינס.


אלי ברקוביץ, מנכ"ל חברת רנוAר, אמר כי "פתיחת המחלקות החדשות נובעת ממגמה עולמית של התחזקות הג'ינס בשנים הקרובות". לדבריו: "מעצבי העל שמו דגש מיוחד על הג'ינס שהפך לפריט אופנה מבוקש ביותר ונלבש בשעות העבודה, שעות הפנאי ואף כפריט ערב."


ברקוביץ אמר עוד, כי " לרגל פתיחת המחלקות החדשות הקימה רנוAר סטודיו לעיצוב המתמחה בפיתוח קו דגמי הג'ינסים. לדבריו: " הג'ינסים של רנוAר ורנוAר MENימותגו עם סמל גולגולת קרניים העשוי בטכניקה חדשנית, שנרשמה כסמל מסחרי של רנוAר ורנוAר MEN".


קו הג'ינסים של רנוAר ורנוAר MENכולל ג'ינסים המאובזרים ברקמות, בתפורים עבים, שטיפות צבעוניות, ניטים, וניקלים. טווח מחירי הג'ינסים יעמוד על 289 ועד 599 שקל.


לרגל השקת המחלקות החדשות תצא רנוAר ורנוAר MENבקמפיין פרסום שיערך ע"י משרד הפרסום נפתלי אברהם. בקמפיין יככבו דוגמן הבית של רנוAר MENאיתי תירוש ודוגמנית הבית של רנוAר מורן אטיאס.