רשת האופנה "אירית" יוצאת בקמפיין טלוויזיה ראשון מאז הקמתה

רשת האופנה "אירית" יוצאת בקמפיין טלוויזיה ראשון מאז הקמתה

קמפיין טלוויזיה ראשון לרשת "אירית" מציג את בר רפאלי במדבר, ומבסס את מעמדה כ"פנטזיה הלבנה" בכל בית בישראל. הצצה ראשונה לסרטון


רשת האופנה "אירית" יוצאת בקמפיין טלוויזיה ראשון מאז הקמתה באמצעות משרד הפרסום אריאלי פובליסיס. הקמפיין יעלה בכיכובה של בר רפאלי, שחתמה לאחרונה על חוזה ל-4 עונות נוספות ברשת, בתמורה ל-400 אלף דולר.


קמפיין הטלוויזיה, "פנטזיה לבנה", מציג מדבר לבן עם אופק אין סופי ללא תחושת זמן ומקום. רפאלי מגיחה מתוך אור לבן, לבושה בטוניקה לבנה, צועדת במדבר ונשארת בסופו של דבר בלי יותר מדי בגדים.


בנוסף לקמפיין הטלוויזיה יופץ גם קטלוג "פנטזיה לבנה" וכן שילוט חוצות ועיתונות, תחת אותו הקונספט.


אירית סימון, מבעלי הרשת: "השנה ביצענו את הפריצה הגדולה ביותר, עם השקעה עצומה בפרסום, פרישת רשת חנויות ובניית תשתית לפרישה נוספת. סרטון פרסומת הוא צעד גדול במיצוב הרשת כמובילה אופנתית, וללא ספק תגביר את המודעות למותג. רצינו לבנות קודם רשת חנויות שתצדיק חשיפה פרסומית כזו, ותהיה נגישה לכל אישה בישראל".


היקף הפרסום של המותג "אירית" לשנת 2006 צפוי לעמוד על 1.5 מליון דולר.