רשת האופנה סיגל דקל פותחת חנות ראשונה בניו-יורק

רשת האופנה סיגל דקל פותחת חנות ראשונה בניו-יורק

רשת האופנה סיגל דקל פותחת חנות ראשונה למותג SIGAL DEKEL בסוהו בניו-יורק – אזור האופנה הנחשב ביותר בעיר. החנות תוקם ברחוב ספרינג, לצד מותגים ומעצבים כמו פראדה, ג'ורג'יו ארמאני, שאנל, אלי טהרי ואחרים.


בהקמת החנות, המשתרעת על 100 מ"ר, הושקעו 400 אלף דולר. היא עוצבה על-ידי אירה גפני שריג, והינה בבעלות משותפת עם זכיין מקומי. החנות תנוהל על-ידי צוות אמריקני בהכשרה והדרכה שיקבלו מהחברה בישראל.


בתוך ארבע שנים הפכה סיגל דקל מחנות קטנה בנוה צדק בתל-אביב לרשת בפריסה ארצית, המונה כיום כבר עשר חנויות. סיגל דקל החלה לפני כשלוש שנים לייצא את עיצוביה לבוטיקים במדינות שונות בחו"ל, כמו הולנד, בלגיה, לוקסמבורג וניו יורק, והיום היא מותג האופנה הישראלי הראשון שפותח חנות בניו יורק.


לדברי שי שניר, מנכ"ל הרשת: "זה כשנה אנו נמצאים במגעים לחיפוש ואיתור המקום המתאים ביותר למיקום החנות, לערכי המותג ולסגנון המאפיין את המותג סיגל דקל. זהו ללא ספק ציון דרך לאופנה הישראלית ולמעצבים הצעירים בישראל".


בשוק הישראלי מתכננת סיגל דקל להרחיב את הרשת ל-15 חנויות על בסיס זכיינות וכן כניסה לתחום הילדים והגברים.


לפני כשנתיים נוהלו מגעים בן חברת סיגל דקל ובין פוקס למכירת 50% מחברת סיגל דקל לפוקס. על-פי המידע שבידי "גלובס" הוערך שווי החברה בכמיליון דולר. לאחרונה סיכמה חברת פוקס רכישה של 50% מרשת "אירית", שבבעלות המעצבת אירית סימון על-פי שווי של כ-6 מיליון דולר, אולם באחרונה דווח כי המו"מ נתקל בקשיים.


לפני כשנה יושמה תוכנית התרחבות של רשת "סיגל דקל" באמצעות חנויות שבבעלותה, אולם עתה צפויה הרשת להתרחב ברובה בזכיינות, בעיקר במיקומים מרוחקים מאזור המרכז. על-פי התוכנית העסקית, גודל החנויות לא יעלה על 60 מ"ר.


כיום משווקים תחת המותג שני קווי אופנה מובילים: אחד ספורטיבי ויומיומי, והשני נוטה יותר לקלאסי אוונגרד ופחות אופנתי.

מועדון הלקוחות "סיגל דקל" מונה מעל 10,000 נשים בגילאי 20-40, בעיקר מרקע סוציואקונומי בינוני-גבוה ומעלה במקצועות חופשיים. על הכניסה לפעילות בארה"ב אומרת סיגל דקל: "חנות שכזאת תחזק את מערכת המכירות האמריקנית של חברת סיגל דקל, ותשמש לעוגן לפעילות בחו"ל. במקביל להתרחבות הרשת בארץ, כ-40% ממחזור החברה נובע מייצוא לשווקים בינלאומיים".