רשת חדשה לנעלי נוחות: ORIGINAL'S

רשת חדשה לנעלי נוחות: ORIGINAL'S

חברת I.A.ILשבבעלות קבוצת אירני ואבי אבידור, מקימה את רשת נעלי הנוחות ORIGINAL'S, בהשקעה של 800 אלף דולר.


הרשת החדשה תוקם על תשתית רשת "רוקפורט" המונה 13 סניפים. כל חנויות הרשת ימותגו מחדש ויעוצבו על פי הקונספט החדש במיצוב גבוה ויוקרתי יותר. הרשת תמכור מוצרי נוחות הכוללת 15 מותגי נעלי נוחות בינלאומיים ולראשונה גם מותגי יוקרה וביגוד בתחום הנוחות. במהלך השנה ייפתחו ארבעה סניפים נוספים של הרשת ויכנסו לחנויות גם מוצרי ילדים וביגוד נוחות. חנות הדגל של ORIGINAL'Sנפתחה לפני כשבוע בקניון רמת אביב.


לדברי אבי אבידור, "החלטנו להקים רשת חדשה בקונספט שונה לאחר שקיבלנו 7 מותגים חדשים מובילים בתחומם בעולם, ולאחר שהבנו כי מדובר באורח החיים החדש ולא בטרנד חולף".


לדברי אבידור, "נעלי הנוחות שסבלו שנים ממראה לא מעוצב וחסר מעוף, הפכו בשנתיים האחרונות לאופנה של ממש. ההכרה בנוחות הביאה מעצבים ומותגים רבים לעצב אופנה בנוחות כיד הדמיון". לדבריו, "בחירת השם ORIGINAL'Sהגיעה מתוך הרצון להדגיש כי כל המותגים שנמצאים ברשת שלנו הם המותגים המקוריים ולבדל אותם מחיקויים שצצים חדשות לבקרים".


מחזור המכירות של שוק נעלי נוחות בעולם עומד על מיליארדי דולרים ונמצא בעלייה של מאות אחוזים מידי שנה.מחזור המכירות השנתי של רשת "רוקפורט" (מעתה "אוריג'ינלס") עומד על כ- 50 מיליון שקל.