אופנת בוניטה נכנסת לתחום מוצרי הג'ינס

אופנת בוניטה נכנסת לתחום מוצרי הג'ינס

אופנת בוניטה נכנסת לתחום מוצרי הג'ינס. חברת האופנה משקיעה חצי מיליון דולר ומשיקה קולקציה של ג'ינסים מעוצבים. המהלך יגובה בקמפיין בכיכובה של מלי לוי.


רשת הבוטיקים בוניטה נכנסת לתחום מוצרי הג'ינס, ומשיקה קולקציה של ג'ינסים מעוצבים ברוח המותג, בהשקעה של חצי מיליון דולר. קולקציות הג'ינסים יאופיינו בעיצוב גרנדיוזי ויכללו תוספות שונות, כשטווח המחירים ינוע בין 349-449 שקל.


מבוניטה נמסר, כי ממחקר שוק שערכו עלה כי קיימת דרישה הולכת וגוברת לג'ינסים מעוצבים, בעיקר בקרב בנות 16-20. בהתאם לכך תקצה החברה ליין מידות petite(פטיט) הנפוץ בעיקר בחו"ל בקרב צעירות ונשים דקות גזרה. ב"בוניטה" צופים כי הרחבת סל המוצרים על ידי כניסה לתחום הג'ינסים יגדיל את מכירות שנת 2006 בכ-15%.


כניסתה של "בוניטה" לתחום מוצרי הג'ינס תגובה במהלך פרסומי אותו תוביל מלי לוי, המשמשת זו העונה השנייה כפרזנטורית של המותג.


רשת בוניטה, בבעלות נחמן ופרידה ראובני, הוקמה בשנת 1989 ומיועדת לנשים צעירות, ללא הגדרת גיל כיום מונה הרשת 30 חנויות, שכולן בבעלותה.