רשת מועדוני הכושר שייפ יוצאת במיתוג מחודש

רשת מועדוני הכושר שייפ יוצאת במיתוג מחודש
רשת מועדוני הכושר שייפ מקבוצת הולמס פלייס יוצאת בספטמבר בקמפיין מיתוג מחדש.
הסלוגן החדש שמשיק המותג הוא: "מועדון כושר שייפ מכניס לך קצב לחיים".


את הקמפיין מוביל משרד הפרסום של קבוצת הולמס פלייס , "כץ קפלן" בתקציב של כ-400,000$.
שיכלול שלטי חוצות, עיטוף תחנות אוטובוס, קמפיין אינטרנט, רדיו, דיוור ישיר לבתי אב ועיתונות ארצית. לקמפיין צולמו רקדני להקת "מיומנה" וטרראם".


ניב הראל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת הולמס פלייס מוסר בתגובה: "רשת מועדוני הכושר שייפ עברה תהליך התפתחותי כשאחת התובנות היותר חזקות אליה הגענו היא שמועדון הכושר שייפ למעשה כפלטפורמה להעצמת התחושה הטובה.


שייפ הוא מועדון כושר שנותן לך תחושה של התעלות פיזית ורוחנית ומכניס בך דרייב לפעול, לעשות, לפרוח, ליהנות בקיצור-זריקת אנרגיה לחיים. אנשים מחפשים להרגיש טוב, להרגיש מועצמים ולהתמלא באנרגיות- רשת שייפ מעניקה להם את מבוקשם".


רשת מועדוני הכושר, בריאות וספא הבינלאומית "הולמס פלייס" ורשת מועדוני שייפ מהווים היום את הקבוצה הגדולה והמובילה בישראל בתחום מועדוני הכושר עם נתח שוק של 30%. בבעלות הקבוצה 17 מועדונים, תחת המותגים הולמס פלייס ושייפ הפרוסים בכל הארץ.

 

הקבוצה משתייכת להולמס פלייס העולמית, אחת מהקבוצות המובילות בעולם בתחומה. בבעלותה סניפים בכל אירופה וארצות הברית.


רשת שייפ מונה כיום כ- 10 מועדונים בארץ: ת"א דיזינגוף, ת"א- ירקון , ראשל"צ, רעננה, פתח תקוה, נתניה, קריון, חיפה, כרמיאל ואשדוד.