רשת פיצה מטר משקיעה 100 אלף שקל בקמפיין הקיץ |
||
גלובס | ||
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן-נתן, יכלול אינטרנט, חלוקת פליירים, דיוור ישיר לבית הלקוח ודיוור לקוחות באמצעות המייל רשת פיצה מטר עולה בימים אלה בקמפיין קיץ באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן-נתן. בהשקעה של כ-100 אלף שקל. הקמפיין, שיימשך כחודש, יכלול פרסום באתרי אינטרנט, דיוור ישיר לבית הלקוח, חלוקת פליירים, דיוור לקוחות באמצעות המייל ופרסום באתר הבית. את הקמפיין ילווה הסלוגן "1/2 מטר במחיר מילמטר". |
רשת פיצה מטר משקיעה 100 אלף שקל בקמפיין הקיץ
17 ביולי 2006
X