רשת שמרת הזורע מתמתגת מחדש בהשקעה של מיליון דולר

רשת שמרת הזורע מתמתגת מחדש בהשקעה של מיליון דולר

רשת הרהיטים ועיצוב הבית ’שמרת הזורע’ יוצאת בימים אלה במהלך למיתוג מחדש, בהשקעה של מיליון דולר, ובקמפיין תדמיתי מקיף באמצעות משרד הפרסום ’טרילוג’י’.


מהלך המיתוג כולל שינוי של לוגו הרשת מצבעי כחול-צהוב לשחור-לבן, ושינוי הנראות של הסניפים תחת קונספט חדש.


הקמפיין התדמיתי, תחת הסיסמה ’בואו להתחדש’, מבוסס על ויז’ואלים מתחלפים בצבעי שחור-לבן של דמויות ופריטים, בשילוב ויז’ואלים צבעוניים מקולקציית הרהיטים החדשה של הרשת.


הקמפיין כולל טלוויזיה, עיתונות, רדיו ואינטרנט. הקמפיין הטלוויזיוני עלה אמש, מוצאי יום כיפור, ויימשך עד סוף חודש אוקטובר בערוצים 2, 10 ו-9 לדוברי השפה הרוסית.


מהלך המיתוג הוא תוצאה של עבודת מחקר שנוהלה ע"י מכון ’גיאוקרטוגרפיה’ וחברת-הבת לייעוץ אסטרטגי ’IGEO’, שבחנה את ערכי החברה וקהל לקוחותיה שנועדה לבנות זהות מותגית חדשה לרשת.


רשת שמרת הזורע מונה כיום שמונה סניפים בקיבוץ שמרת, בחיפה, נתניה, רמת-גן, ראשון לציון, ביל"ו סנטר, ירושלים ואשדוד.