נורית קדוש, כלכליסט
פריחת חנויות המזון במרכזי הערים מובילה את דור אלון להחלטה להכפיל את מספר סניפי am:pm בתל אביב ולהרחיב את פריסת המותג גם מחוץ לעיר בשנים הקרובות. ההתרחבות תיעשה גם באמצעות מיזוגים ורכישות. מהלך זה עולה בקנה אחד עם החלטת סונול, שנחשפה בשבוע שעבר בכלכליסט, לרכוש את 7 סניפי רשת סיטי מרקט ועם רכישת סופר יודה על ידי פז.
צמצום התנועה בכבישים בעטייה של הקורונה גרע 4.5% מהכנסות הפעילות הקמעונאית במתחמי התדלוק של דור אלון. אך לצד חנויות הנוחות ובתי הקפה המתחמי התדלוק, יש לדור אלון 82 חנויות עצמאיות, מהן 52 סניפי am:pm, רשת שפתחה בשנה החולפת שישה סניפים, ו־30 חנויות אלונית בקיבוץ ובמושב, שותפות בדוכן גן שמואל וחנות אונליין.
מכירות החנויות העצמאיות צמחו בשנה שעברה ב־9% לסכום של 683 מיליון שקל. זאת בעיקר מעלייה במכירות am:pm שצמחו ב־10% והסתכמו ב־486 מיליון שקל, למרות הירידה בהיקף התיירות הנכנסת שמיתנה את העלייה. במהלך 2020 השיקה החברה שני אתרי סחר מקוונים לסופר אלונית והדוכן, הפועלים לצד אתר הסחר המקוון של רשת am:pm ואלו היוו 11% ממכירות החנויות העצמאיות.
מעוניינים בזיכיון לאחת הרשתות המובילות בישראל?התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.