תקציב הפרסום של שילב בהיקף מיליון דולר יוצא למכרז |
||
גלובס | ||
תקציב הפרסום של רשת מוצרי התינוקות שילב, בהיקף של כמיליון דולר, יוצא למכרז. התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי. בשנה האחרונה לא ביצעה שילב פעילות תדמיתית כלשהי, ועיקר הפעילות שלה כלל מודעות בעיתונים ופרסום עלוני מבצעים. שנה לפני כן חגגה שילב 30 שנה לפעילותה. במסגרת זו החליפה לוגו ויצאה בשורת צעדים שיווקיים, ביניהם הפקת קטלוג חגיגי, החלפת עיצוב כל האריזות ועיצוב חלונות הראווה בחנויות הרשת. שילב החלה כעסק משפחתי בשנת 1973. מאז הפכה לקבוצה הכוללת את רשת שילב, חברת טייני לאב, חברת שילב Babies& Kids, שילב USA וחברת שסק. הרשת מונה 34 חנויות בפריסה ארצית. חברת טייני לאב מייצרת צעצועי התפתחות רכים, שסק עוסקת בייבוא ובלוגיסטיקה של המוצרים הנמכרים ברשת שילב. חברת שילב Babies& Kids עוסקת בפיתוח וייצור אופנה לפעוטות בגילאי 0-4 לחו"ל. לצורך ההפצה הוקמה חברת שילב USA, המפיצה את דגמי האופנה בקו אירופי ברחבי ארה"ב. כיום עומד היקף המכירות של הקבוצה כולה על 350 מיליון שקל. תקציב הפרסום יוקצה לרשת החנויות בלבד. איציק אורן, יו"ר ובעלים של קבוצת שילב, אישר את הידיעה.
|
תקציב הפרסום של שילב בהיקף מיליון דולר יוצא למכרז
17 בינואר 2006
X