אורנה יפת, כלכליסט

הסתיים המו"מ. קבוצת פוקס חתמה היום (ד) על הסכם זיכיון בלעדי להקמה ותפעול של רשת Flying Tiger Copenhagen בישראל ולהפעלת אתר סחר מקוון. הילה אגזדה, מנהלת בכירה בקבוצת פוקס, תכהן כמנכ"לית הרשת.

החתימה מגיעה בהמשך לחתימה על הסכם עקרונות שעליו חתמו הצדדים באפריל 2021. השקת הפעילות בישראל צפויה ברבעון הראשון של 2022. הבלעדיות לפוקס מותנית בעמידה בכמות ובקצב שנתי של פתיחת חנויות. פוקס התחייבה (בכפוף לתנאים שסוכמו בין הצדדים) לפתוח במהלך חמש השנים הראשונות לפחות 50 חנויות, וככל שההסכם יוארך לחמש שנים נוספות, התחייבה לפחות 25 חנויות נוספות.

פוקס מעריכה כי ההשקעה בהקמת הפעילות ובפתיחת 50 הסניפים תעמוד על כ-50 מיליון שקל, במהלך החמש השנים הראשונות, שיושקעו ממקורות עצמאיים של החברה. במסגרת ההסכם, סוכם כי תקופת הזיכיון ביחס לכל חנות תהיה למשך חמש שנים עם אופציה של החברה (בהתאם לתנאים בהסכם) להאריך את התקופה לחמש שנים נוספות. תקופת הסכם הזיכיון תהיה עד למועד הפקיעה של תקופת הזיכיון ביחס לחנות האחרונה שתיפתח.

פוקס תרכוש את המוצרים ישירות מ-FTC או מספקים מורשים ותשלם לחברה הבינלאומית בתמורה לזיכיון שיעור חודשי מסך המכירות. עוד נקבעו הוראות ביחס לתנאי אספקה, אי תחרות וסיום ההסכם.

מעוניינים בזיכיון לאחת הרשתות המובילות בישראל?התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן