'סבארו': מהיר טרי ואיטלקי |
||
Nfc | ||
רשת סבארו יוצאת בקמפיין טלוויזיוני תחת הסיסמא: "תפריט הקיץ של סבארו – מהיר, טרי ואיטלקי", באמצעות משרד הפרסום אליקים הרמן. עלות הקמפיין: 500 אלף דולר. הקמפיין כולל 3 סרטונים קצרים, אשר יעלו בערוצים 2, 10 וערוץ 24. הסרטונים מציגים את המגוון החדש של תפריט הקיץ של סבארו, פסטה (כמה סוגים), סלט (לאלו ששומרים על הגזרה) ומאפה שהוא ייחודי לרשת אותו יצר השף טל כהן שנבחר לשמש גם כפרזנטור של הרשת בנקודות המכירה. טל כהן מתחבר עם ערכי המותג החדשים וידוע כשף עולה בשמי הקולינריה הישראלית. |
'סבארו': מהיר טרי ואיטלקי
6 באוגוסט 2008
X