קליגולה השקיעה 250 אלף דולר במגזין על נעליים |
||
ynet | ||
את המגזין, ששמו "מכורות לנעליים", עורכת סנדרה רינגלר חברת קליגולה משיקה את המגזין הישראלי הראשון בנושא טרנדים בעולם ההנעלה. סנדרה רינגלר, שנבחרה לאחרונה לשמש כפרזנטורית של רשת נעלי "קליגולה", ערכה את המגזין תחת הכותר "המכורות לנעליים". המגזין מכיל מגוון כתבות אופנה וביניהן מדריך טרנדים בתחום ההנעלה לעונת החורף הקרובה, כתבה הסוקרת את ארון הנעליים של סלבריטאיות מובילות, מדור בישול של השף שגב משה, מדור סטיילינג המציג את מראות החורף של מעצבות ישראליות מובילות, מדור טיפים לנעליים לנסיעות לחו"ל, מדור אסטרולוגיה של פינצ'י גבריאל ועוד. במגזין החדש הושקעו כ-250 אלף דולר והוא יופץ בכחצי מיליון עותקים באמצעות אינסרטים בעיתונים היומיים ובמגזינים המובילים בישראל, באמצעות מחלקת הבוטיק של משרד הפרסום מק'אן אריקסון.
"קליגולה" מחזיקה החברה במפעל לייצור נעלי נשים הממוקם בתל אביב ומעסיק למעלה מ- 150 עובדים ישראליים ו-14 סניפי רשת ברחבי הארץ. בנוסף, משווקת החברה את נעליה לכ-50 נקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ. לאחרונה העבירה "קליגולה" את תקציב הפרסום שלה, שעד כה נוהל עצמאית, למחלקת הבוטיק במשרד הפרסום מק'אן אריקסון.
|
קליגולה השקיעה 250 אלף דולר במגזין על נעליים
7 בנובמבר 2005
X