רונן חן מעלה קמפיין חדש ופותח חנות חדשה בירושלים

רונן חן מעלה קמפיין חדש ופותח חנות חדשה בירושלים

מגישת הטלוויזיה והדוגמנית יעל גולדמן תוביל את קמפיין אביב-קיץ 2006 של מעצב האופנה רונן חן, תמורת 30 אלף דולר. הקמפיין, שעולה בהשקעה של 850 אלף שקל, יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ופוסטרים בנקודות המכירה.


במקביל ליציאת הקטלוג תיפתח בתחילת אפריל חנות חדשה למעצב בקניון מלחה בירושלים. החנות החדשה תשתרע על שטח של 45 מ"ר (לעומת 15 מ"ר ב"גלריית מעצבים") ותאפשר למעצב להציג את מלוא הקולקציה מדי עונה.


לדברי חן, "החנות החדשה נפתחת לאור הביקוש הרב באזור ירושלים, וצפויה להגדיל את ההכנסות בקניון בכ-250%".


למעצב רונן חן רשת של שמונה חנויות, ובגדיו משווקים בכ-60 חנויות אופנה ומעצבים ברחבי הארץ. כמו כן, הוא מייצא לארה"ב, אירלנד והולנד, שם הוא נמכר בבתי כלבו יוקרתיים ובחנויות אופנה שונות.